Ayatus Syaitan al-Khomeini

"Iman seorang Syi’ah tidak sempurna, kecuali setelah berbeza (menentang) dengan Ahli Sunah...Apabila seorang Ahli sunnah bersemangat mengamalkan ibadah, maka dia telah bersemangat mengamalkan kebatilan."
[al-Khomeini, Al-Hukumat Al-Islamiyah, m.s. 83]

"Adapun Nawasib (Ahli Sunnah) dan Khawarij semoga dilaknati Allah tanpa ragu-ragu adalah najis."

[al-Khomeini, Tahrir al-Wasilah, jil.1, m.s : 118]

Ali Akbar Hashemi Rafsanjani

"Tentera Iran telah memerangi TALEBAN, dan bekerjasama menjatuhkannya, jika tidak kerana bantuan tentera Iran dalam peperangan TALEBAN, Amerika telah tenggelam di bumi AFGHANISTAN".... seharusnya Amerika mengetahui, jika tidak kerana tentera Iran, Amerika tidak mampu menjatuhkan TALEBAN!"
[Khutbah Jumaat di Universiti Tehran, 8 Februari 2002]

Mohamad Ali al-Abtahi

“Jika tidak kerana orang-orang Iran, KABUL dan BAGHDAD tidak akan jatuh (ke tangan Amerika) dengan mudah!”
Ucapan Perasmian Penutup Seminar Teluk : Cabaran dan Masa Depan di UAE, 15/1/2004
[Bekas Naib Presiden Kepada Mohamed Khatami]

George W. Bush

"I'm driven with a mission from GOD. GOD would tell me, 'George, go and fight those terrorists in AFGHANISTAN.' And I did, and then GOD would tell me, 'George go and end the tyranny in IRAQ,' and I did."
[The Independent, 7 October 2005]

Sunday, January 4, 2009

Respon kepada Tulisan di laman Tranungkite - "Siapakah Tentera Dajjal? :

Klik untuk artikel berkenaan.

Respon Penulis :

Penulis diatas ialah penganut syiah malaysia. Syiah sudah mula merebak dan perkembangan mereka agak membimbangkan di Kedah dan Johor sekarang melalui keluarga al-Attas. Pusat utama mereka Hauzah Sri Gombak antara pemimpin mereka Sayed Hasan al-Attas sepupu kepada penulis politik terkenal S.Husein al-Attas.

Hakikatnya mereka yang cetek sejarah tidak mengetahui betapa Syiah telah berkurun lamanya telah mengkhianati umat Islam Iraq ketika kejatuhan Baghdad tahun 656, memusuhi tentera Salahuddin al-Ayyubi pembebas Palestin yang bertindak menghancurkan Syiah Fatimiyyah. Ketika kejatuhan Iraq dan Afghanistan bukanlah rahsia hasil kerjasama Iran dan Arab Sekular dan Kurdi Sekular (Sunnist). Lihat senarai pemimpin Iraq sekarang seperti Nuri al-Maliki (Syiah berketurunan Yahudi) Aziz al-Hakim (Syiah berbangsa Iran) Ibrahim al-Ja'fari yang mereka turut disokong oleh Iran semasa berkonflik dengan Saddam. Jalal Talebani (Kurdi Sunni Sekular), Mas'ud Barzani (Kurdi Sosialist) disokong oleh Iran ketika bermusuh dengan Saddam. Kini bukanlah rahsia Nuri al-Maliki PM Iraq itu diletakkan oleh Bush di atas takhtanya dan Jalal Talebani yang didudukkan oleh Bush atas kerusi bonekanya. Mereka semua talibarut Amerika dan Iran.

Kegagalan membaca dunia Islam abad ke 19 dan 20 kita gagal memahami sejarah dunia Islam di Timur Tengah pada abad ke 21 ini dengan perjalanan yang sebetulnya. Sama ada pemimpin Mesir hari ini, Arab Saudi, Jordan dan seluruh negara Arab hari ini mereka bersahabat dengan Amerika dan Britain melaui telaga-telaga minyak mereka ialah merupakan kesinambungan sikap Mesir dan keturunan Bani Hashim yang memerintah Jordan dan Iraq pada tahun-tahun 1950 lagi. Mereka mewarisi perangai dan sikap Arab-Arab yang pernah digunakan oleh ‘Lawrence of Arabia’, iaitu Sharif Husein Mekah, Imam Zaydi di Yaman dan Sayyid al-Idrisi juga di Yaman (mereka semua berketurunan Alawi) bagi membangkitkan Polisi Arab dan Revolusi Arab untuk menentang Uthmaniyyah dan membatalkan Perisytiharan Jihad di Istanbul Turki bagi memerangi Kuffar bersama Uthmaniyyah semasa Perang Dunia Pertama. Akibatnya pembelotan Arab berkenaan Uthmaniyyah mengalami kekalahan dalam Perang Dunia dan hasilnya menyebabkan tanah Palestin terlepas ke tangan Yahudi, nasib mereka ditangisi sehingga ke hari ini.

Hari ini dalam sikap kedayusan, bacul, dan bersama Amerika dan Zionist kita dimomokkan oleh sikap hero Iran dan Syiah yang sejak dahulunya mulanya musuh dan bersama Moghol dan Barat, memerangi khalifah Baghdad (656H) dan Salahuddin al-Ayyubi kini kononnya menjadi pembela ummat Islam. Hakikatnya cerita syiah 'membela' islam baru dua tiga tahun ini , padahal sebelum ini merekalah yang dibela oleh Amerika dalam zon hijau di selatan Iraq dan telah dipergunakan untuk menjatuhkan Saddam Husein dan membunuh jutaan manusia di Iraq dan Afghanistan. sejarah ini kita tidak pernah korek...namun kita tidak pernah cuba memahami mengapa al-Qaeda yang diburukkan sejarahnya dengan kaitan CIA (penipuan yang amat besar Barat) tidak pernah menukar hati mereka dan sentiasa membela umat Islam di Palestin, Iraq dan Afghanistan menentang Amerika dan Barat!! Mereka bertindak memusnahkan tempat2 strategik Barat di mana-mana belahan dunia hatta di Saudi sekalipun. Al-Qaeda ini merupakan musuh utama dalam kepada Iran dan Barat.. mengapa? kerana Aqidah mereka Sunnah! Cerita Hizbullah dan Syiah mendokong Ikhwan Hamas (Sunnah) baru sahaja bermula memerlukan masa untuk memahami niat sebanar mereka. seumpama mengapa Hizbullah bertindak menculik dua askar Israel kemudian menyerahkan semula kepada Israel selepas tamat perang? mengapa pula selepas tamat perang dengan Israel mereka memburu awam Sunnah Lubnan untu dijadikan musuh?

Silalah kaji dengan teliti dengan membaca kesemua sumber-sumbernya... Iran bermusuh dengan Amerika tetapi hari ini berikrar akan berdiri teguh dibelakang kerajaan Iraq yang didokongi Amerika? (rujuk blog tenteradajjal.blogspot.com) mengapa pula begitu.. senang saja jawapannya - Iraq itu Syiah dan sedang berperang dengan pejuang Sunnah yang dianggap pengganas. Sebab itu Iran bersama Amerika dan kerajaan Iraq memerangi Pengganas Iraq - Qaeda Sunnah. Sebagai ulangan, sejarah hubungan ‘aneh’ Iran Amerika era Khomeini direkodkan dengan baik dalam isu penjualan senjata Amerika menerusi Israel dalam skandal Iran-Contra semasa Perang Iran-Iraq dalam tempoh Khomeini berkuasa dan Khamenei sebagai Presiden Iran manakala Shimon Peres menjadi PM Israel ketika itu. Apakah kita semua harus melupakan ikatan Iran-Contra itu dirintis semasa Khomeini dalam buangan di Paris? Nuklear Iran telah dirintis oleh Amerika semasa Shah Jehan yang mengiktiraf negara Yahudi. Dan apakah harus kita lupakan bahawa anak-anak di negara haram Yahudi itu merupakan anak-anak imigran Yahudi terbesar dari wilayah Iran semasa awal Revolusi dan kejatuhan Shah!!. Generasi kedua Yahudi dari Iran merupakan penduduk paling ramai Yahudi Iran hari ini malah TPM Yahudi hari ini adalah kelahiran Iran.

Peristiwa serangan Palestin yang dilakukan oleh Israel memang tepat masanya untuk membangkitkan kemarahan Syiah dan memberi peluang kepada Syiah menunjukkan belang mereka kerana Yahudi sangat mengetahui 10 Muharram adalah Hari Karbala. Hari Karbala merupakan hari untuk Syiah melampias dendam dan hawa nafsu mereka terhadap musuh tradisi mereka - Sunnah (ditujukan kepada Arab sama ada Sunni atau Sekular seperti raja-raja dan pemimpin bacul dan dayus Arab hari ini). Serangan ini sangat menguntungkan Israel dan Iran dari segi strategis. Seumpama tarikh serangan terhadap Iraq yang dilakukan oleh Amerika bersama Syiah dan Yahudi pada malam perayaan purim Yahudi tanggal 20 March 2003.

Ia juga seumpama tarikh Syiah bersama Yahudi dan Amerika membunuh Saddam pada subuh hari raya Aidiladha di semua negara Arab merayakannya. Penghinaan kepada Islam oleh Syiah dan Yahudi yang sangat licik dan strategis bagi melukakan hati umat Islam demi kepentingan politik mereka. Sesungguhnya tarikh-tarikh berkenaan telah dirancang rapi oleh Yahudi bagi kepentingan agamanya dan mantan agamanya - Syiah bagi. Sungguhpun perkataan saya ini berupa teori, ianya disusuli dengan tindakan ikrar Iran mendokong Syiah Iraq boneka dalam pertemuan Nejad-Maliki semalam dalam masa merekalah yang paling berkobar-kobar menunjukkan semangat membantu Hamas menurut propaganda media. Apakah kita lupa media Barat di London memberi laluan begitu selesa untuk Ahmadinejad memberi ucapan krismas kepada Barat di negara yang 15 anggota marinnya pernah dikurung oleh Iran? Semuanya membuktikan Iran merupakan sungguh istimewa bagi Barat seperti Britain, Italy, German dan Perancis apatah lagi Russia? Silalah baca keterangan hubungan paip minyak dan rakan dagang Iran bersama mereka yang kini bukanlah rahsia untuk diketahui.

Hakikatnya Syiah dan Yahudi terus menerus menyambung hubungan mereka di Iraq disebalik penganut-penganut Syiah termasuk kaum Syiah Melayu berapi-api mempromote sokongan mereka terhadap Hamas dan rakyat Palestin di Tebing Ghazzah, dan bantuan perubatan Iran tiba di Palestin. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui akan niat kaum Dajjal Parsi sekutu yahudi yang telah menumbangkan Afghanistan dan Iraq sejak 7 dan 5tahun yang lalu. Wallahu A'lam.

Pemimpin Arab yang Sekular, Dayus, Bacul serta Materialistk.

Arab menjadi dihormati kerana Islam dan kerana Al-Quran diturunkan dalam bahasanya. Tiada lagi jiwa seperti Umar al-Mukhtar, Sayed Qutb dan Hasan al-Banna. Pimpinan Ikhwan Muslimin sudah lagi tidak bertaring. Manakala Arab yang tertonjol ialah mereka yang menghiasi senarai paling terkaya dan terbanyak aset di dunia, pemilik kelab bolasepak terkaya di dunia. menara tertinggi di dunia dan sejumlah kebanggaan duniawi dan material yang dihasilkan melalui minyak di bumi mereka, yang digali oleh syarikat-syarikat minyak Yahudi Barat dan Amerika. Dengan ciri-ciri demikian kepada merekakah disandarkan harapan Isu Palestin? Sebagaimana mereka menjahannamkan Afghanistan dan Iraq sebelumnya diatas nama persahabatan dengan Amerika.

Kesekularan Mesir, sikap raja Saudi Arabia tunduk kepada Amerika dan Britain, Jordan, Kuwait, UAE dan mana-mana Arab sekarang ini sememangnya sudah lama diketahui dengan tindakan mereka terhadap kelompok Ikhwan Muslimin dan Al-Qaeda. Dalam masalah Afghanistan, Iraq dan Palestin mereka langsung tidak boleh diharapkan lagi sama seperti sikap bahkan mewarisi perangai keturunan Ali yang bernama Sharif Husein yang menjadi alat kepada Lawrence of Arabia untuk membangkitkan Revolusi Arab menentang Uthmaniyyah dan membatalkan perisytiharan Jihad di Istanbul semasa Perang Dunia Pertama. Itulah punca jatuhnya Palestin kepada Yahudi hari ini . Dan sikap-sikap raja Arab hari ini yang dijerut leher mereka oleh Barat sungguh bacul, dayus dan sememangnya bukan sahaja menjual kehormatan mereka dan rakyat Palestin sejak tergadainya Palestin, pemimpin-pemimpin itulah yang meniagakan darah-darah Saddam bersama jutaan rakyatnya, darah Taleban bersama jutaan rakyat Afghanistan kepada Zionist dan Amerika dengan telaga-telaga minyak mereka.

Sikap talam dua muka mereka bukan baru bahkan terdedah sejak sebelum serangan keatas Iraq lagi. Telah berlaku kunjung-mengunjung Antara Saudi dan Iran sejak Presiden Khatami kononnya akan menentang serangan ke atas Iraq tetapi selepas itu Arab Saudi, Qatar, Turki menjadi pengkalan tentera Amerika bagi melanyak Iraq. Iran pula bekerjasama melanyak rakyat Iraq menerusi SCIRI dan Filaq Badr, Briged al-Quds dan tentera Dajjal (Mahdi) Muqtada Sadr. Kedua-dua mereka itu menyapu Iraq secara bersih, menghadiahkan Iraq kepada Bush dan Paul Bremer sebelum diserahkan kepada Syiah berketurunan Yahudi Nuri al-Maliki dan Kurdis Sosialist dan Sekular, Jalal Talebani dan Mas’ud Barzani. Kita pun bukan tidak pernah melihat Ahmadinejad berpimpin tangan dengan Raja Abdullah dari Saudi . Apakah sikap itu tidak sama tindakan pemimpin Syiah SCIRI Iraq Aziz al-Hakim yang mencium Bush pada minggu yang sama Bush dibaling kasut di Iraq?

Apa yang ada pada Arab hari ini ialah raja atau pemimpin yang bodoh dan dibenci seluruh dunia Islam, pak turut Amerika, bacul dan dayus dan tidak sesuai sekali dengan imej Saddam Husein yang sanggup mati ditali gantung tanpa bertopeng dengan dua kalimah syahadah. Imej mereka jikan dibandingkan dengan Abu Mus’ab al-Zarqawi, Rantisi, Sheikh Yasin, Osama bin Laden umpama langit dan bumi jaraknya. Kedayusan mereka benar-benar membuka ruang kepada kelompok Syiah memanipulate isu Palestin dan mengembangkan pengaruh mereka di Timur Tengah dan rantau Teluk. Semoga Allah mempercepatkan balasan terhadap para pengkhianat umat Islam khususnya, umat Palestin dengan meniupkan kesedaran atau mereka digantikan oleh orang yang lebih mulia. Sesungguhnya Allah Maha Mengawasi terhadap segala tindak tanduk mereka.

Syiah Tidak Berani Menjawab Artikel Mahdi Syiah Adalah Dajjal

Sehingga ke hari ini kita menunggu bantahan Syiah Melayu terhadap tulisan “Mahdi Syiah Dan Dajjal Menurut Kitab-Kitab Syiah” secara ilmiah. Namun artikel berkenaan tidak mampu disangkal lagi oleh mereka memandangkan penimbang ilmu al-Jarh wa al-Ta'dil Syiah tersangat rapuh dan nipis nilainya di sisi Syiah. Sebarang penolakan dari kaum Syiah akan menjejaskan reputasi pandangan ulama'-ulama' terawal dan Syiah moden Iran betapa kitab Usul al-Kulaini lebih ‘sahih’ berbanding dengan Sahih al-Bukhari. Atas alasan ini Syiah melayu bertaqiyyah kononnya yang ‘sahih’ di sisi Syiah ialah Al-Quran sahaja padahal al-Kulaini sendiri menjelaskan dalam muqaddimah kitabnya : "...Inilah sebuah buku yang akan mencukupi keperluan agama (Syiah), yang merangkumi segala aspek ilmu agama, yang sesuai bagi para pelajar dan guru dapat merujuk. Dengan demikian buku ini dapat digunakan oleh sesiapa sahaja yang ingin mendalami ilmu agama dan hukum-hukum sesuai dengan hadis yang kuat dari yang sebenarnya (para imam)..." [Lihat Muqaddimah Usul al-Kafi].

Penjelasan ini sudah memadai bagi menjelaskan pegangan Syiah dahulu dan sekarang (kelompok Syiah bertaqiyyah kononnya Quran sahaja yang benar tetapi mentafsirkan ayat-ayat al-Quran dengan tafsiran hadis-hadis Syiah semata-mata, satu penipuan yang amat bodoh) lebih mempercayai kitab-kitab Syiah lebih sahih berbanding kitab-kitab Sunnah. Justeru mereka tidak akan mampu menolak riwayat-riwayat mereka sendiri yang menjelaskan Imam Mahdi Mereka adalah Dajjal sebenarnya.

Kebanjiran kaum Syiah di laman TKO wadah aspirasi dan sumber politik pihak tertentu di tanah air sudah mula tidak terkawal apatah lagi moderator laman berkenaan telah me'banned' dan me'non-active' modul penulis dan beberapa rakan lain yang memperjuang aqidah sunnah di laman berkenaan. Tindakan berkenaan sememangnya membenarkan tohmahan betapa ada unsur Syiah dalam parti perjuangan TKO, dan jika ia tidak dikawal tidak mustahil ia bakal menjadi media Syiah utama tanah air satu ketika nanti. Malah juga membuktikan kebebasan media TKO amat sempit sekali. Saya terpaksa memperkatakan demikian sungguhpun pada awalnya TKO, juga dirintis oleh sepupu saya yang menjadi salah seorang antara pembangun laman itu.

Kaum Melayu malaysia yang belum pernah diuji aqidahnya sedang hebat dicucuk jarum Parsi dengan membawa isu perpaduan umat Islam dan menentang rejim Yahudi. Bersama-sama jarum itu ialah cacian kepada Abi Bakar r.a, Umar al-Khattab r.a, Uthman r.a, sebagai orang-orang yang jahat dan zalim terhadap Ali dan Fatimah, menuduh sebilangan besar sahabat munafiq dan kejam, seperti Khalid al-Walid dituduh sebagai perogol hebat dengan memutar belit beberapa fakta sejarah dan sumbernya. Kehadiran mereka adalah racun berbisa bagi kesejahteraan umat.. Siapakah yang tidak akan melenting jika para sahabat nabi dituduh dengan pelbagai keburukan dan iman mereka dibatalkan oleh kaum pelibas pedang, solat tiga waktu dan bernafsu terhadap wanita di atas nama zina yang halal –Mut’ah? Inilah ajaran Dajjal dan generasi Dajjal di kalangan kaum melayu!! Barangkali, mungkin ada kalangan kaum melayu yang ingin merasa seperti mana Sunni Iran dan Sunnah Iraq di negara mereka hari ini berada di bawah tangan kaum Syiah?? Na’uzubillah min dzaalik.

Semoga Allah Membantu dan Memberi kekuatan Kepada Kita Dalam Memperjuangkan Aqidah Yang Benar dan Menentang Kaum Dajjal. Kepada Allah Sahaja Kita Memohon..
tenteradajjal.blogspot.com

No comments:

Post a Comment